IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
Admin
Admin


Jumlah posting : 59
Age : 38
Registration date : 16.02.08

PostSubyek: Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008   Tue 29 Jul 2008, 12:54 am

Daerah mana agaknya akan menang johan keseluruhan? Very Happy

_________________
Kita Sama Sahaja
Bezanya Cuma Amalan Kita
Aku Dengan Caraku Yang Sederhana
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://jqafkedah.forumotion.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008   Tue 29 Jul 2008, 11:17 am

Admin wrote:
Daerah mana agaknya akan menang johan keseluruhan? Very Happy

Ermm,,sama2lah kita nantikan siapakah yang akan bergelar juara,adakah kbb akan mengekalkan kejuarannanya buat kali ketiga berturut2 atau ada daerah baghu akan mengambil alihh,,aapa2pun pastinya disetiap daerah akan menampilkan team2 yang terbaik dalam sesuatu acara..bittaufiqwannajah buat semua guru n murid..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
alfatoni



Jumlah posting : 59
Age : 36
Registration date : 06.06.08

PostSubyek: Re: Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008   Wed 30 Jul 2008, 12:24 am

Sebenarnya ikutkan hati semua yg masuk bertanding nak menang la targetnya. Tapi yg lebih penting bagi ana, penyertaan tu sendiri dah dikira menang...Tak kira la dapat kedudukan yg ke berapa pun. Pun begitu harap-harap pasukan yg dah berusaha sungguh tu la yg menang... Wallahu muwaffiq ila aqwamit toriq.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jelapang padi



Jumlah posting : 14
Age : 37
Lokasi : alor star
Registration date : 08.07.08

PostSubyek: Re: Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008   Mon 04 Aug 2008, 3:26 pm

nak undi 7 kali buleh dak?
1 undi utk setiap daerah...
tak pun undi je utk daerah sendiri, banyak mana pun takpa... lol!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008   Sun 10 Aug 2008, 12:11 pm

Boleh ja kot jelapang padi. Hehe!
Bijak jelapang padi ni. Patot boleh buat robot. Pakar robotik ooo.. Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008   Sun 10 Aug 2008, 9:47 pm

Undi ja...takat bleh undi mai pakat undi jangan xundi...bukan nak kena bayaq... Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
sppim



Jumlah posting : 23
Registration date : 10.06.08

PostSubyek: Re: Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008   Tue 12 Aug 2008, 6:03 pm

Kenape buat undian pulak? Macam nak pilih superstar aje?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Admin
Admin


Jumlah posting : 59
Age : 38
Registration date : 16.02.08

PostSubyek: Re: Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008   Wed 13 Aug 2008, 11:06 am

Saje je untuk menghangatkan lagi MKQ Negeri Kedah. Dengar ura2 ada orang kenamaan nak datang rasmi MKQ tu nanti. Mesti hangat punyalah MKQ tu nanti kan:)

_________________
Kita Sama Sahaja
Bezanya Cuma Amalan Kita
Aku Dengan Caraku Yang Sederhana
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://jqafkedah.forumotion.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008   Today at 7:52 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
Undian Juara MKQ Negeri Kedah 2008
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Macam-macam j-QAF :: Isu Semasa j-QAF-
Navigasi: