IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 CD E-JAZIRAH

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
akhimizi



Jumlah posting : 93
Age : 36
Lokasi : Pulau Langkawi
Registration date : 21.02.08

PostSubyek: CD E-JAZIRAH   Wed 19 Nov 2008, 9:27 am

Salam j-QAF,

Komuniti j-QAF Langkawi akan menerbitkan 1 CD yang akan menjadi sumber rujukan kurikulum dan bahan-bahan berkaitan j-QAF insyaAllah. CD tersebut akan dipasarkan untuk sesi akan datang. Bahan belum cukup lagi.

CD tersebut bertujuan untuk mengumpul dana kewangan Komuniti Maya j-QAF Langkawi yang dipengerusikan oleh Us. Mohd Rokhaimi.

CD tersebut akan sampai ke JLU di daerah masing2 selewat2nya sesi persekolahan 2009. Untuk rakan2 j-QAF di Daerah lain silalah menyumbang untuk kami sikit. hehe...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://e-jazirah.bravehost.com
alfatoni



Jumlah posting : 59
Age : 36
Registration date : 06.06.08

PostSubyek: Re: CD E-JAZIRAH   Thu 27 Nov 2008, 2:18 pm

Berdebar-debar menanti kemunculan CD yang diwar-warkan tu. Tunggu dan lihat. What a Face
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Admin
Admin


Jumlah posting : 59
Age : 38
Registration date : 16.02.08

PostSubyek: CD E-JAZIRAH   Fri 28 Nov 2008, 11:29 pm

CD telah mula diedarkan kepada mereka yang membuat tempahan pada bulan 10 yang lalu. Bagi mereka yang telah membuat tempahan tetapi belum mendapat CD tersebut, ataupun yang berminat untuk membuat tempahan, sila berhubung terus kepada Ust Akmal (019-204 2656).

Harap maklum..

_________________
Kita Sama Sahaja
Bezanya Cuma Amalan Kita
Aku Dengan Caraku Yang Sederhana
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://jqafkedah.forumotion.com
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: CD E-JAZIRAH   Sat 29 Nov 2008, 5:28 pm

Ar, SK Hosba pun dah dapat CD Interaktif tu. Canggih jugak. Siap dengan kuiz n bunyi2 lagi. Meriah la jugak tgk tu. Resit pun dah claim kat Ketua Kerani.

Ayuh kawan-kawan. Jgn lepaskan peluang mendapatkan CD tersebut kerana CD tersebut mengikut silibus. Nak beli kat kedai? Jgn harap...x jumpa la yg 100% mengikut format macam tu. Dok cari lama dah..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: CD E-JAZIRAH   Sun 30 Nov 2008, 11:44 am

Sek aku beli gak tapi xdapat lagi,,ostazah kolah aku hingaq dah....
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
akhimizi



Jumlah posting : 93
Age : 36
Lokasi : Pulau Langkawi
Registration date : 21.02.08

PostSubyek: Re: CD E-JAZIRAH   Mon 01 Dec 2008, 11:19 pm

Salam semua,

maaflah no... aku bukak topik ni berkaitan CD e-Jazirah yang hangpa duk sembang pasai CD bahasa arab tu apa cerita? huh.... bukan marah tapi terkilan la...

aku tahu la cd akmal buat tu hebat, tapi jangan la salah ruang. kah kah...

aku nak buat CD e-Jazirah.... Murah je jual RM10 lebih kurang untuk tabung j-QAF Langkawi. hehe
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://e-jazirah.bravehost.com
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: CD E-JAZIRAH   Tue 02 Dec 2008, 8:44 pm

amboiiii...terkilan la pulak akhi kita ni.. Very Happy

sorry la no. salah channel pulak. nanti list la apa isi kandungan cd tu. kena gayanya, leh tumpang order.. Smile
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: CD E-JAZIRAH   Tue 02 Dec 2008, 10:06 pm

akhimizi wrote:
Salam semua,

maaflah no... aku bukak topik ni berkaitan CD e-Jazirah yang hangpa duk sembang pasai CD bahasa arab tu apa cerita? huh.... bukan marah tapi terkilan la...

aku tahu la cd akmal buat tu hebat, tapi jangan la salah ruang. kah kah...

aku nak buat CD e-Jazirah.... Murah je jual RM10 lebih kurang untuk tabung j-QAF Langkawi. hehe
Tu la hang pak cha mula buka cita pasai cd ni,,kan otai dah marah dah,,hahahhhaha,,silap channel besa la cuti2 ni mamun sket.. rabbit
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: CD E-JAZIRAH   Wed 03 Dec 2008, 12:14 am

nak buat macamana mael oit...tak sengaja...haha! Very Happy maoh la sama...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: CD E-JAZIRAH   Today at 7:52 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
CD E-JAZIRAH
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda bertanya, Jurulatih Utama j-QAF Negeri Kedah menjawab :: Pertanyaan kepada Jurulatih Utama Daerah Langkawi-
Navigasi: