IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 wakil ju kedah jadi penghulu kursus

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
zz



Jumlah posting : 2
Registration date : 22.07.08

PostSubyek: wakil ju kedah jadi penghulu kursus   Wed 27 Aug 2008, 11:35 pm

askum...
untuk pengetahuan semua warga jqaf kbb, jlu kita us. mail aziz dr sk hi tec yg datang berkurus di ipp pd 26-28 ogos telah dilantik sebagai penghulu kursus tersebut.. beliau menang dengan undian sebulat suara semua peserta yang hadir... yang paling kami bangga kerana beliau mewakili kontinjen jqaf kedah... hijau kuning boleh

Kursus ini dihadiri seramai 30 org jqaf dr perlis, kedah, penang dan perak. Tujuan kursus ini untuk memberikan pendedahan dan berkongsi pengalaman dengan pegawai kpm yg berkursus di new zaeland...


Terakhir diubah oleh zz tanggal Wed 27 Aug 2008, 11:44 pm, total 2 kali diubah
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
zz



Jumlah posting : 2
Registration date : 22.07.08

PostSubyek: Re: wakil ju kedah jadi penghulu kursus   Wed 27 Aug 2008, 11:38 pm

afro: selain itu, beliau juga telah menang pertandingan berpidato spontan dengan mengalahkan pencabar yang lain... tajuk yg disampaikan ialah APA YANG AKAN SAYA LAKUKAN SEKIRANYA DILANTIK MENJADI GURU BESAR
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: wakil ju kedah jadi penghulu kursus   Thu 28 Aug 2008, 12:21 pm

Hebat macam tu sekali no ust mail kita. tahniah la. buat la yang terbaik selagi orang suka.. Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: wakil ju kedah jadi penghulu kursus   Thu 28 Aug 2008, 4:40 pm

jQAF.SKHosba wrote:
Hebat macam tu sekali no ust mail kita. tahniah la. buat la yang terbaik selagi orang suka.. Very Happy
Depa pekena aku weii,,mentang2 aku cakp xberenti,,depa lantik aku..wawawawawa
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
akhimizi



Jumlah posting : 93
Age : 36
Lokasi : Pulau Langkawi
Registration date : 21.02.08

PostSubyek: Re: wakil ju kedah jadi penghulu kursus   Mon 01 Dec 2008, 8:15 am

mail. mana ada pekena. org semua tahu hang hebat.

kenalah pikiaq dr sudut positif... maknanya hang hebat dan ramai suka hang. hahaha...

kalau aku pi sama kursus tu aku pun akan sokong sama bukan sebab semangat hijau kuning tapi aku percaya hang boleh jadi penghulu la mail weeii... haha
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://e-jazirah.bravehost.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: wakil ju kedah jadi penghulu kursus   Tue 02 Dec 2008, 10:10 pm

akhimizi wrote:
mail. mana ada pekena. org semua tahu hang hebat.

kenalah pikiaq dr sudut positif... maknanya hang hebat dan ramai suka hang. hahaha...

kalau aku pi sama kursus tu aku pun akan sokong sama bukan sebab semangat hijau kuning tapi aku percaya hang boleh jadi penghulu la mail weeii... haha
hang nagn kata lagu tu,,tersipu2 la aku,,aku ni xhebat mcm hampa semua,,takat jadi pak yed ja.... pirat dahla tu mulut hingaq palkk,,tu pun ada owg pekena aku..xpaya la..gagah p la jadi gak walaupun xikhlas...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: wakil ju kedah jadi penghulu kursus   Wed 03 Dec 2008, 12:30 am

bila hang sebut bab IKHLAS ni, teringat pulak aku kat cikgu sek aku dulu. mulut hingaq bukan main. konon gheja byk la. gheja teruk la. siap kutuk2 Penolong Kanan lagi (kutuk kot blkg ja la) tapi dalam dok kutuk tu, gheja jalan. tu yg seronok tu.

kami pulak yg kutuk dia.konon kutuk PK, tapi gheja buat jugak. dia jawab mudah ja. dan jawapan dia tu, aku ingat sampai ke la ni. nak tau dia jawab apa?pendek ja dia jawab.

dia kata, "KESIAN KAT BUDAK-BUDAK"

maksudnya, bg dia tu takdak sbb lain dia buat gheja tu, melainkan demi kemajuan / masa depan / keperluan anak-anak murid dia.

kami yg dengaq jawapan dia macam tu, terkelu lidah taktau nak kata apa..

-------------------------------------------------
p/s mulut dia hingaq macam hang la mael Smile
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: wakil ju kedah jadi penghulu kursus   Today at 7:52 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
wakil ju kedah jadi penghulu kursus
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda bertanya, Jurulatih Utama j-QAF Negeri Kedah menjawab :: Pertanyaan kepada Jurulatih Utama Daerah Kulim / Bandar Bharu-
Navigasi: