IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Tahniah dan terima kasih

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Tahniah dan terima kasih   Sat 14 Jun 2008, 11:28 am

Tahniah dan terima kepada Ust Abdul Somad dan pegawai-pegawai di Unit Pendidikan Islam dan Moral PPD Kubang Pasu kerana membantu dan memberi tunjuk ajar kepada kami guru-guru Pendidikan Islam program j-QAF 2005-2008.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
akhimizi



Jumlah posting : 93
Age : 36
Lokasi : Pulau Langkawi
Registration date : 21.02.08

PostSubyek: Re: Tahniah dan terima kasih   Tue 17 Jun 2008, 3:01 pm

Hai.... dah lama post ni tak dak respons us somad pun. hai us somad pun dah org puji tak kan tak perasan kot. hehehe...

Akhimizi: puji hari-hari, hari-hari puji pun tak elok juga. puji sekali sekala lebih baik, macam puji isteri jugalah. hahaha... hanya yang pernah dan ada je yang tahu. hahah..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://e-jazirah.bravehost.com
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: Tahniah dan terima kasih   Wed 18 Jun 2008, 11:27 am

Pegawai di daerah kami tengah sibuk tu... Lagi pun cuma pujian. bukannya permasalahan. Nanti2 free2 dia reply la Smile Smile
TQ Akhimizi jengok2 jugak forum daerah kami Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
akmalahmad



Jumlah posting : 4
Registration date : 11.05.08

PostSubyek: Re: Tahniah dan terima kasih   Sat 21 Jun 2008, 1:50 pm

aku pun jenguk jugak cuma x balas je sebab takda apa nak balas anyway tahniah dgn kejayaan j-qaf kepada semua guru gpi dan jqaf
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: Tahniah dan terima kasih   Today at 7:53 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
Tahniah dan terima kasih
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pegawai Khas j-QAF UPI Daerah Menjawab :: Pertanyaan Kepada Pegawai Khas j-QAF Kubang Pasu-
Navigasi: