IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Al-Quran yang xsampai2

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
car2boi



Jumlah posting : 3
Age : 35
Lokasi : Sk Bkt Hijau
Registration date : 14.07.08

PostSubyek: Al-Quran yang xsampai2   Sat 02 Aug 2008, 12:07 am

Assalamualaikum..
Bagaimana cara nak menangani masalah quran yang xsampai2 lagi.. ada dak sapa yang boleh bg jangkaan agak2 bila laa quran nak sampai.. sebab kalaulah lambat lagi boleh amik inisiatif lain contohnya fotostat muka surat tertentu ka ( walaupun susah ),, memang xramai yang boleh baca lagi tp ada dikalangan murid2 yang dok merangkak2 tu kalau ada quran sekurang2 nya dapat membantu mempercepatkan dia baca quran.. semangat dia pun lain sikit bila pegang quran nih.. tak gitu!!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://akmalshah.blogspot.com/
lebai_jqaf



Jumlah posting : 13
Registration date : 13.06.08

PostSubyek: Re: Al-Quran yang xsampai2   Mon 04 Aug 2008, 12:32 pm

jgn tanya kerap nnt depa marah plak
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
car2boi



Jumlah posting : 3
Age : 35
Lokasi : Sk Bkt Hijau
Registration date : 14.07.08

PostSubyek: Re: Al-Quran yang xsampai2   Fri 08 Aug 2008, 2:34 pm

Very Happy takkan kot!! insyaAllah depa xmarah aihh..hehe
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://akmalshah.blogspot.com/
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: Al-Quran yang xsampai2   Sun 10 Aug 2008, 10:10 am

Waalaikumussalam.

Rasanya marah tu tak la. tapi jawapan setakat ni lbh krg sama je la. Bagus jugak bertanya. Mana la tau sekolah-sekolah lain pakat dapat dah tapi sekolah kita ja tak dapat kan Sad

Tapi untuk sementara ni, guna ja dulu maa ghetiaq yang ada:)
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
car2boi



Jumlah posting : 3
Age : 35
Lokasi : Sk Bkt Hijau
Registration date : 14.07.08

PostSubyek: mmmmm xpa2   Sun 10 Aug 2008, 9:34 pm

kalau camtu boleh laa cari alternatif lain noo.. beli quran yang 10rggt tuh 2 3 bijik ka dulu,, buleh laa jugak gilir2 baca jadi laaa.... Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://akmalshah.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubyek: Re: Al-Quran yang xsampai2   Today at 7:54 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
Al-Quran yang xsampai2
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pen Pengarah Kanan j-QAF JPN Kedah Menjawab :: Permasalahan Mengenai Program Tasmik Al-Quran-
Navigasi: