IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Ust Musa Jayyid dan Ust Akmal Pakar e-Pelaporan dok demam Oii !!

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
Abdul Somad



Jumlah posting : 35
Registration date : 12.06.08

PostSubyek: Ust Musa Jayyid dan Ust Akmal Pakar e-Pelaporan dok demam Oii !!   Wed 30 Jul 2008, 2:17 am

Betui laa e-Pelaporan 6 bulan 1/2008 dah selesai kat peringkat kita, tapi pakat-pakatlah berdoa supaya Allah memudahkan urusan e-P yang dipikul oleh Ust Musa dan Ust Akmal kat Putrajaya selama 4 hari. KALAU SAYA DEMAM DIBUATNYA.

Kesian kat depa dua orang, tak cuti Israk Mikraj la jawabnya...... sabaq la Ust Musa no. Kalau tak-tak kena tang mana dari e-P daerah tolong pebetui jee laa ! Kami tolong pebetui kot jauh noo.... lol!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
alfatoni



Jumlah posting : 59
Age : 36
Registration date : 06.06.08

PostSubyek: Re: Ust Musa Jayyid dan Ust Akmal Pakar e-Pelaporan dok demam Oii !!   Wed 30 Jul 2008, 10:03 pm

Semoga semua urusan dipermudahkan. Allah bersama orang-orang yang bersabar. 
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
sppim



Jumlah posting : 23
Registration date : 10.06.08

PostSubyek: kesiannnnnn!   Mon 04 Aug 2008, 12:49 pm

dengar cerita us musa dengan us akmal bukan saja demam tapi kena denda kerana lambat naik kapal terbang. sudah jatuh ditimpa tangga. Malang sungguh nasib akmal, dah la baru nak naik k.terbang, dah kena denda pulak.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jelapang padi



Jumlah posting : 14
Age : 37
Lokasi : alor star
Registration date : 08.07.08

PostSubyek: Re: Ust Musa Jayyid dan Ust Akmal Pakar e-Pelaporan dok demam Oii !!   Mon 04 Aug 2008, 3:13 pm

yang pi KL tu yang hebat dah tu...
kalau 14 0rg JU dah sakit kpala masa compile data peringkat negeri di SP baru ni, akmal lagi, maka
JU kanan kita telah terpilih untuk memerah keringat dan tenaga bersengkang mata di KL.
khabarnya data setiap daerah tetap ada kesilapan walaupun JU-JUnya dah habis ikhtiar dah membuat pembetulan. Sad

rupa-rupanya bila masuk dalam e-JPN hampir 2000 kesilapan telah dikenalpasti! Shocked
maka yang pening kpala nak pebetoi tak lain tak bukan JU kanan la!
semuanya angkara X1J ni lah...

so moral of the stury...utk data yang akan datang kita pakat-pakat pebetoi
data masing-masing di peringkat awal lagi
supaya tak timbul masalah di kemudian hari
kita pun tak payah penin kpala lagi
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
alfatoni



Jumlah posting : 59
Age : 36
Registration date : 06.06.08

PostSubyek: Re: Ust Musa Jayyid dan Ust Akmal Pakar e-Pelaporan dok demam Oii !!   Fri 08 Aug 2008, 10:55 am

Diharap guru-guru j-QAF yg isi data bulan 10 nanti memperhalusi kerja buat anda. Jangan susahkan orang lain, kelak Allah sulitkan urusan kita. Budi baik anda akan dikenang jua...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: Ust Musa Jayyid dan Ust Akmal Pakar e-Pelaporan dok demam Oii !!   Sun 10 Aug 2008, 12:05 pm

Yang pakar macam jelapang padi ja boleh dok perbetoi data tu. Kami ni kalau naik X1J boleh la perbetoi. Tapi kalau data takdak error macam tu, nak pebetoi pun tak reti.

Silap di peringkat manakah agaknya yg data jadi macam ni yer..

Tapi Ust Akmal takpa. Dia sifu. Walaupun pening, problem selesai. Ok la tu. Yang dok gaduh, pening2 tapi problem tak selesai Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: Ust Musa Jayyid dan Ust Akmal Pakar e-Pelaporan dok demam Oii !!   Today at 7:55 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
Ust Musa Jayyid dan Ust Akmal Pakar e-Pelaporan dok demam Oii !!
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Macam-macam j-QAF :: E-LAPORAN j-QAF 2008-
Navigasi: