IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Tak Mau Apa-Apa , Cuma Nak .....

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
Abdul Somad



Jumlah posting : 35
Registration date : 12.06.08

PostSubyek: Tak Mau Apa-Apa , Cuma Nak .....   Mon 28 Jul 2008, 4:28 pm

TQ pada ntahapa2ntah, respon anda untuk anugerah tu amat sesuai pada Guru-Guru Pendidikan Islam Program j-QAF yang hebat-hebat di dalam sekolah dan banyak sumbangannya pada daerah dan negeri. Tapi anak-anak muridnya mesti clear dulu.

Pada saya , kalau nak bagi hadiah pun satu jee sheikh ntahapa2ntah ( dari KBB? )iaitu;

Pastikan j-QAF mencapai matlamat yang disasarkan pada 2010. Kalau tak tercapai....hadiah apa pun tak bererti bagi saya, ( rasanya sama juga pada Sifu Tn Hj Rushdan, Tn Sheikh Musa Jaiyyid dan semua PKj-QAF Kedah). Oleh yang demikian antum kena mula canai dan canangkan pada semua rakan-rakan sejawatan supaya pakat-pakat pulun, tengok tang mana tak kena tolong adjust bagi betui semula, ada murid yang tercicir dari landasan....angkat dan bantu serta motivasikan mereka. Buat kajian pencapaian, carta kemajuan murid, susun strategi .... antum semua hebat-hebat sebenarnya. Katakan pada anak murid;" kami semua Ust-Ustazah j-QAF sayangkan anda, kasihkan anda, sayangkan masa depan anda, anda ada masa depan yang gemilang, anda anak murid yang mampu dan boleh jika diulang berkali-kali, jangan jemu dan jangan bimbang ust dan ustazah akan bantu anda....percayalah wahai anak muridku. Kamu seperti adik-adik atau anak-anakku...mana ada ayah yang nak anaknya gagal ? beri hadiah pada yang tunjuk kemajuan, beri pujian pada anak-anak murid anda. Peluk mereka, sentuh mereka dengan sentuhan kasihan ( Ingat ... jangan sentuh pelajar lain jantina, susah antum nanti!), belai mereka yang tersisih dari kasih sayang. Anak murid kita tu ada yang perlukan tip-tip yang seumpama itu. Kalau di rumah dimarahi ibu bapa, di sekolah dimarahi guru, pada siapa lagi sheikh ? Bayangkan mereka yang tercicir dari landasan j-QAF itu anak kita, anak darah daging kita, adik kita,kasih sayang kita....Jadikan mereka rakan kecil dan teman kita. Beri peluang pada mereka.....Inilah peluang kita untuk timbulkan minat mereka pada j-QAF. Percayalah.....kerja buat kita akan mendapat anugerah yang paling hebat dari NYA. Sesungguhnya inilah adunan hadiah yang amat bermakna pada kami di pengurusan j-QAF Kedah. Carilah kepuasan dalam kerjaya.....pasti anda puas dan lega..... Tapi kakau nak bagi hadiah apa-apa tu ...... dah tentu kami sedia menerimanya, hee,hee

Very Happy Very Happy bounce
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: Tak Mau Apa-Apa , Cuma Nak .....   Tue 29 Jul 2008, 9:39 am

Ust Somad bagi nasihat kat kita ni, seolah-olah macam mak dan ayah kita bukan nak tgk apakah balasan yang akan kita beri kepada mereka. Tapi cukuplah untuk mereka melihat kecemerlangan kita dunia akhirat dan menjadi anak yang soleh.. Idea
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Tak Mau Apa-Apa , Cuma Nak .....   Tue 29 Jul 2008, 11:25 am

Tersentuh plak n terkena kat ataih pala betui2 aihh kata2 azimat yang diucapkan oleh Ustat Somad kita,,banyak sungguh mutiara2 yang berharga keluar dari jiwa n sanubari raganya..tahniah n syabas,,pastu guru2 jqaf nagn dok ghalit lagi,,teruskan usaha anda sepertimana saranan ustat somad..(ana pun xpenah buat mcm ustat kata)..malunyaa n insap sgt2.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: Tak Mau Apa-Apa , Cuma Nak .....   Today at 7:52 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
Tak Mau Apa-Apa , Cuma Nak .....
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pegawai Khas j-QAF UPI Daerah Menjawab :: Pertanyaan Kepada Pegawai Khas j-QAF Kubang Pasu-
Navigasi: