IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 PTP NAK SAPU MKQ 2008......!!! NAK SAPU YA!

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
Abdul Somad



Jumlah posting : 35
Registration date : 12.06.08

PostSubyek: PTP NAK SAPU MKQ 2008......!!! NAK SAPU YA!   Sat 26 Jul 2008, 2:19 am

Kesian kat daerah lain sama kut.
Kami kat Kubang Pasu ni, baru dok belatih nak pilih yang terbaik...........untuk bertemu yang terbaik dari daerah lain.
Nak sapu semua tu tak mau laa, kesian kat Langkawi sama, Kota Staq , depa pun nak juga satu dua piala. Tak ghitu Langkawi ?
Tapi kalu PTP dah duk merancang nak sapu semua kami dok kira nak hantaq team tahun satu 2008 semua dan tak payah belatih teruk-teruk dah, boleh dak ??? saheh boleh sapu kan ! kan! kan ! Laughing Laughing Laughing Laughing
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: PTP NAK SAPU MKQ 2008......!!! NAK SAPU YA!   Sun 27 Jul 2008, 11:11 am

Abdul Somad wrote:
Kesian kat daerah lain sama kut.
Kami kat Kubang Pasu ni, baru dok belatih nak pilih yang terbaik...........untuk bertemu yang terbaik dari daerah lain.
Nak sapu semua tu tak mau laa, kesian kat Langkawi sama, Kota Staq , depa pun nak juga satu dua piala. Tak ghitu Langkawi ?
Tapi kalu PTP dah duk merancang nak sapu semua kami dok kira nak hantaq team tahun satu 2008 semua dan tak payah belatih teruk-teruk dah, boleh dak ??? saheh boleh sapu kan ! kan! kan ! Laughing Laughing Laughing Laughing
Jangan buat lupa2 palk kbb dah 2thn berturut2 jadi juara ,,dan insyaAllah akan mempertahankan kejuaraan di samping untuk mencari treeble 3thn berturut3
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: PTP NAK SAPU MKQ 2008......!!! NAK SAPU YA!   Sun 27 Jul 2008, 11:43 am

KBB dok menang tu pasai hang ada la ntahapa2 oit! Kalau hang takdak, belum tentu lagi la. tu hang kena dok di KBB lagi. Mereka masih memerlukan hang...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: PTP NAK SAPU MKQ 2008......!!! NAK SAPU YA!   Mon 28 Jul 2008, 12:32 pm

jQAF.SKHosba wrote:
KBB dok menang tu pasai hang ada la ntahapa2 oit! Kalau hang takdak, belum tentu lagi la. tu hang kena dok di KBB lagi. Mereka masih memerlukan hang...
Hang nagn kata lagu tu,,aku pun melukut ditepi ppd ja,,sapa lah aku kalu nak dibandingkan nagn owg len,,depa lagi tera pada aku hahahaahha..aku xmau dahh,,byk lagi pelapih2 baghu kat sini aku dah bagi tips dah kat depa..aku xmau dok sini,,aku nak balik dah,,minyak mahai woiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: PTP NAK SAPU MKQ 2008......!!! NAK SAPU YA!   Today at 7:51 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
PTP NAK SAPU MKQ 2008......!!! NAK SAPU YA!
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pegawai Khas j-QAF UPI Daerah Menjawab :: Pertanyaan Kepada Pegawai Khas j-QAF Padang Terap / Pendang-
Navigasi: