IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Dah suruh tanya.....pakat tak tanya, kita tanya lah pulak yee! hee,hee,.. sat gi depa kata kita duk tidoq pulak .

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
Abdul Somad



Jumlah posting : 35
Registration date : 12.06.08

PostSubyek: Dah suruh tanya.....pakat tak tanya, kita tanya lah pulak yee! hee,hee,.. sat gi depa kata kita duk tidoq pulak .   Sat 26 Jul 2008, 1:26 am

Bukannya apa sheikh..... waktu-waktu beginilah yang damai untuk xtra-pikiaq tentang kerja buat kita. Siang kaluuut.Muhasabah sikit-sikit, nak baca kitab kat masjid kita tak dak ilmu, ini sajalah yang mampu. Lagi pun ada anak kat kelas j-QAF, seriyau juga .... bila tak dok pikiaq serba sikit, nanti telupa pulak anak sendiri pun ada di kelas j-QAF. Sat gi depa kata kita dok tidoq pulak, hee,hee, tu yang dok pikiaq larut malam ni. Laughing Laughing Bukanya apa nak bagi rancak sikit forum ni ..... tak ghitu ??? ok

Sleep Sleep
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: Dah suruh tanya.....pakat tak tanya, kita tanya lah pulak yee! hee,hee,.. sat gi depa kata kita duk tidoq pulak .   Sun 27 Jul 2008, 1:20 pm

Arrr...gitu2..Orait jugak tgk Pegawai Khas j-QAF Kubang Pasu sempat meluangkan masa berforum walaupun di tengah malam. Ada jugak percambahan idea..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
 
Dah suruh tanya.....pakat tak tanya, kita tanya lah pulak yee! hee,hee,.. sat gi depa kata kita duk tidoq pulak .
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pegawai Khas j-QAF UPI Daerah Menjawab :: Pertanyaan Kepada Pegawai Khas j-QAF Kubang Pasu-
Navigasi: