IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 K.B.S dan K.O.S

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: K.B.S dan K.O.S   Thu 17 Jul 2008, 1:44 pm

KBS semua orang tau.
KOS pun semua orang tau.

tapi bagi 6 bulan kedua ni, rasanya kena kurangkan kos sbb peruntukan yg dapat pun, maklum kata la kan. So,nak tanya macamana kaedah pelaksanaan KBS selepas waktu p&p? nak tanya mengenai susunan jadual. berapa hari diperlukan utk 1 KBS.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
akhimizi



Jumlah posting : 93
Age : 36
Lokasi : Pulau Langkawi
Registration date : 21.02.08

PostSubyek: Re: K.B.S dan K.O.S   Thu 17 Jul 2008, 5:13 pm

salam...

nyampuk sikit.

kami pernah dah buat tasmik lepas waktu P&P atau lepas waktu tasmik... kami buat satu kelas 3 jam lebih kurang sampai jam 4.30 petang. budak-budak kami bagi makan nasi tengahri dan solat zuhur jemaah. kemudian baru buat kbs dalam bentuk siri-siri. maksudnya untuk satu hari kami just ambil 1 kelas je. kami ada 5 kelas untuk 1 tahun so lima hari kami buat selesai 1 kbs bila digabungkan. memang penat buat 5 kali tapi kira 1 sebab kelas asing2. ok je... dari himpun semua 160 orang buat sekali gus penat. lagipun kita tak banyak tenaga guru-guru lain pun maklum lah benda tak wajib ni.. hehehe
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://e-jazirah.bravehost.com
jelapang padi



Jumlah posting : 14
Age : 37
Lokasi : alor star
Registration date : 08.07.08

PostSubyek: Re: K.B.S dan K.O.S   Sun 20 Jul 2008, 9:28 am

samalah seperti di SK Taman Uda. skang ni kami jalankan KBS
setiap hari khamis, 1 aliran terlibat selama 3 jam. jumlah murid antara 150-170org.
alhamdulillah sokongan bantuan dan kerjasama darisemua GPI amat memuaskan sunny
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: K.B.S dan K.O.S   Sun 20 Jul 2008, 9:52 am

So, bagaimana sek ust2 selesaikan masalah KOS?suruh budak2 bawak bekal ke?mintak kantin bukak sampai tghari ke?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: K.B.S dan K.O.S   Sun 20 Jul 2008, 2:37 pm

jQAF.SKHosba wrote:
So, bagaimana sek ust2 selesaikan masalah KOS?suruh budak2 bawak bekal ke?mintak kantin bukak sampai tghari ke?

Kita buat bulan pose,,habih cite..mcm mana pendapat antum semua?... cheers
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKSiputeh



Jumlah posting : 21
Lokasi : Kepala Batas
Registration date : 13.06.08

PostSubyek: Re: K.B.S dan K.O.S   Mon 21 Jul 2008, 10:24 am

aku setuju ngn hang ntah apa2 oii tu dia yang geng kulim tak mau bg hang pindah tue bkn ada org bleh pikiaq mcm ngn hangg tuee
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jelapang padi



Jumlah posting : 14
Age : 37
Lokasi : alor star
Registration date : 08.07.08

PostSubyek: Re: K.B.S dan K.O.S   Tue 22 Jul 2008, 10:52 am

jQAF.SKHosba wrote:
So, bagaimana sek ust2 selesaikan masalah KOS?suruh budak2 bawak bekal ke?mintak kantin bukak sampai tghari ke?

pasal makan order kat kantin saja...kantin claim kat pej.

Alhamdulillah GB ikhtiar gak peruntukan utk makan Surprised
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: K.B.S dan K.O.S   Today at 7:55 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
K.B.S dan K.O.S
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pen Pengarah Kanan j-QAF JPN Kedah Menjawab :: Permasalahan Mengenai Kem Bestari Solat-
Navigasi: