IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 tukar-memukar jqaf (bahasa arab) dari p,pinang nak ke kedah...........

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
nor azah



Jumlah posting : 1
Registration date : 15.07.08

PostSubyek: tukar-memukar jqaf (bahasa arab) dari p,pinang nak ke kedah...........   Tue 15 Jul 2008, 9:31 am

salam...........
kepada ustaz atau ustazah yg berminat nak tukar sekolah dari kedah ke p.pinang sila hubungi saya di email embunpagi82@yahoo.com. saya dari p.pinang nak ke kedah,sesapa berminat nak tukar dengan saya.....jom kita tukar........siapa cepat dia dapat..wasalam......
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
akhimizi



Jumlah posting : 93
Age : 36
Lokasi : Pulau Langkawi
Registration date : 21.02.08

PostSubyek: Re: tukar-memukar jqaf (bahasa arab) dari p,pinang nak ke kedah...........   Wed 16 Jul 2008, 5:24 pm

salam.

ustazah nor azah nak tak datang ke langkawi? ada seorang ustazah sini suaminya bakal bekerja di Penang. Tapi saya pun tak tahu dia nak ke tak ke penang. hehehe...

kalau sudi... balas.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://e-jazirah.bravehost.com
wan aini



Jumlah posting : 3
Lokasi : PARIT BUNTAR
Registration date : 12.02.09

PostSubyek: tukar menukar   Mon 16 Feb 2009, 3:18 pm

askum...

boleh saya tahu post kat mana yang ustz maksudkan tu???
saya berminat juga tapi sekiranya ustz nak ke parit buntar boleh hubungi saya....atau reply..
saya nak ke kedah, kawasan kubang pasu khusus nya..kalau tak ada pun kedah pun boleh lah...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
wanzu



Jumlah posting : 3
Registration date : 18.02.09

PostSubyek: Re: tukar-memukar jqaf (bahasa arab) dari p,pinang nak ke kedah...........   Wed 18 Feb 2009, 8:14 pm

Boleh tak ustaz@ustazah uar2kan kepada kenalan ustaz@ustaz ngaja JQAF ambilan2007 Bahasa Arab yg kini berada di daerah kubang pasu ingin bertukar ke Teluk Intan Perak.Bolehla hubungi saya untuk bincang.012-4464756(wan)
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
zalni



Jumlah posting : 11
Registration date : 31.08.09

PostSubyek: Re: tukar-memukar jqaf (bahasa arab) dari p,pinang nak ke kedah...........   Fri 11 Sep 2009, 9:45 am

salam ustaz..saya Zalni bt Zakaria dari Pasir Gudang Johor jqaf 2006 PAI nak tanya ada tak kawan2 dari Kulim atau kawasan sekitarnya nak datang Johor?kalau ada tlg sms saya 019-4756581
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: tukar-memukar jqaf (bahasa arab) dari p,pinang nak ke kedah...........   Today at 10:24 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
tukar-memukar jqaf (bahasa arab) dari p,pinang nak ke kedah...........
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Macam-macam j-QAF :: Pertukaran Guru Pendidikan Islam Program j-QAF-
Navigasi: