IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 peruntukan KBS 2008

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: peruntukan KBS 2008   Thu 19 Jun 2008, 1:22 pm

Salam semua,

Bagaimana peruntukan KBS 2008?
Dah turun ke belum?
Kalau belum, bilakah akan dapat?
Kalau akan dapat, berapakah RM akan dapat bagi setiap murid?

Kat sek saya tak dengar kata dah dapat lagi pun.
Risau jugak kalau2 langsung tak dapat.
Sbb KBS Kali1 dan kali2 kami hutang dulu utk bayaran makanan peserta.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
alor star



Jumlah posting : 6
Registration date : 18.06.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Fri 20 Jun 2008, 7:38 pm

tahun ni duit tak dak, habis bayar subsidi minyak.... guna duit sendiri
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
nurhumaira



Jumlah posting : 5
Registration date : 18.06.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Sun 22 Jun 2008, 4:37 pm

salam

peruntukan untuk KBS bukan tahun ni je lambat. tiap-tiap tahun pun lambat. nape nak heboh pulak. selama ni kita boleh je pun buat kbs dengan apa yang ada kan?

alor setar janganlah cakap begitu, peruntukan pendidikan dengan subsidi minyak dua perkara berbeza. masing-masing pun tahu kan.

lagipun tiap2 tahun ada peruntukan dan pertambahan wang pulak, tak pernah pun tak dapat, cuma lambat saja. tapi kalau tak dpt pun kbs tetap kena buat kan... kita buat cara yang tak makan banyak kos. jimat, jimat kan sifat baik.

maaf, cuma pendapat je.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Mon 23 Jun 2008, 11:45 am

Nurhumaira...
boleh tak kongsi pendapat kat sini macamana KBS dijalankan kat sek nurhumaira yang buat cara yang tak makan banyak kos tu?

Share2 la kat sini.terima kasih...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
alor star



Jumlah posting : 6
Registration date : 18.06.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Mon 23 Jun 2008, 4:13 pm

duit kbs akan turun jangan risau kita jalankan amanah kita dengan sebaiknya................cuba berjimat cermat dan kurangkan perbelanjaan.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
NIN



Jumlah posting : 6
Registration date : 06.07.08

PostSubyek: KBS   Sun 06 Jul 2008, 1:08 pm

AKUM......KBS TAHUN NI BARU BUAT 6 KALI.....DUIT TAK DAK DAH.....KENA PECUKUP GAK KA?MINTA JELAS SAT.SYUKRAN.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jelapang padi



Jumlah posting : 14
Age : 37
Lokasi : alor star
Registration date : 08.07.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Tue 08 Jul 2008, 9:18 pm

nak tak nak KBS tetap kena buat
sebab dah dasar macam tuh
cuma kita plak la kena pandai2 ketiaq cari duit
sebagai contoh ada sebuah sekolah TERPAKSA kutip yuran kat budak RM3 sorang
untuk setiap KBS

alternatif lain, suruh budak bawak bekal

alternatif lain laie...

minta jer tokey kantin buka kantin hari program tuh...

selesai masalah... cyclops
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
sppim



Jumlah posting : 23
Registration date : 10.06.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Wed 09 Jul 2008, 1:26 pm

Assalamualaikum! Untuk pengetahuan guru-guru j-QAF semua, duit KBS dah ada di JPN. Baru sampai kelmarin. Sekarang dalam proses nak dibawa turum ke sekolah. Tapi jgnlah terkejut dengan jumlah yang akan diberikan. Pasti akan timbul kontroversi. Sekian.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
alfatoni



Jumlah posting : 59
Age : 36
Registration date : 06.06.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Wed 09 Jul 2008, 3:24 pm

Terima kasih atas maklumat drpd sppim. Ye...kita tunggu la rezeki yg datang. Banyak sikit itu je yg ada. Lani musim kena berjimat bukan takat KBS ja, poket sendiri pun sama gak. Cari alternatif mcm jelapang habaq pun bagus gak... Ada jg sekolah yg buat KBS bersiri selepas waktu balik/tasmik. Boleh cari la idea macam2 yg sesuai dilaksanakan di sekolah masing2. Yang penting budak2 kena MS atau MC dalam arena KBS dan boleh tunaikan ibadat yg diterima di sisi syarak. Wallohu a'lam.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Thu 10 Jul 2008, 10:31 am

Satu lagi alternatif,,klau ghajin p la minta katt kompeni2 kilang ka,,sayarikat apa2ka,,buat paper workk terang sket kat depa last sekali panggil depa bagi hadiah ka apa ka,,insyaAllah blehh,,benda ni dah menjadi kat beberapa buah sekolah dah cheers ....
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
annur qalbi



Jumlah posting : 1
Registration date : 03.08.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Sun 03 Aug 2008, 6:41 pm

Cool salam ukhwah
baru dapat masuk alhamdulillah la Smile
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
kcf 6466



Jumlah posting : 1
Lokasi : pendang
Registration date : 09.08.08

PostSubyek: akm   Sat 09 Aug 2008, 3:49 pm

besala..tunggu jap...nk trun dahhh
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Sun 10 Aug 2008, 10:11 am

Duit KBS nak turun dah no..
Alhamdulillah. Boleh la jugak kurangkan beban hutang nanti kalau tak boleh langsaikan semua sekali pun:)
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: peruntukan KBS 2008   Today at 7:53 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
peruntukan KBS 2008
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pen Pengarah Kanan j-QAF JPN Kedah Menjawab :: Permasalahan Mengenai Kem Bestari Solat-
Navigasi: