IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 tukar menukar

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
faizah



Jumlah posting : 3
Registration date : 07.07.09

PostSubyek: tukar menukar   Sun 12 Jul 2009, 11:43 am

sapa2 yang dari sungai petani tingin nk balik ke kubang pasu hubungi saya ( faizah jqaf bahasa arab kohot 2006 ) 0125595357
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: tukar menukar   Mon 13 Jul 2009, 11:25 am

Kalau kulim ustazah mau x,,ada sowg ustazah nak balik sana?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
faizah



Jumlah posting : 3
Registration date : 07.07.09

PostSubyek: tukar menukar   Mon 13 Jul 2009, 12:15 pm

kulim kat area mana
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
beta



Jumlah posting : 22
Registration date : 12.06.08

PostSubyek: Re: tukar menukar   Mon 20 Jul 2009, 11:50 pm

faizah wrote:
kulim kat area mana

ntahapa2ntah tak jawab pun... faizah tanya tu....
he.. he.. ustazah ke ustaz?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: tukar menukar   Tue 21 Jul 2009, 11:26 pm

beta wrote:
faizah wrote:
kulim kat area mana

ntahapa2ntah tak jawab pun... faizah tanya tu....
he.. he.. ustazah ke ustaz?
ceh hang nagn buat lawak,,aku nak tlg sowg ustazah ni,,bukan aku,,lagipun aku pi,,bukan lughuh,,,tapi dah settle dah,,ustazah faizah xmau p kulim.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: tukar menukar   Sun 06 Sep 2009, 2:04 pm

Nampaknya topik ni semakin hari semakin panas,,marilah sama2 kita memanaskannya,,,,
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: tukar menukar   Today at 6:14 am

Kembali Ke Atas Go down
 
tukar menukar
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Macam-macam j-QAF :: Pertukaran Guru Pendidikan Islam Program j-QAF-
Navigasi: