IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Yuran , derma, sumbangan ikhlas dan sponser

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
atuk_sleepy



Jumlah posting : 2
Age : 35
Lokasi : Sg.Petani
Registration date : 05.09.08

PostSubyek: Yuran , derma, sumbangan ikhlas dan sponser   Fri 07 Nov 2008, 8:33 pm

Assalamualaikum

Maafkan atuk ya....

Atuk nak tanya ni...macam mana tahun depan? boleh tak kita minta dari ibu bapa mereka sedikit yuran atau derma untuk KBS... Dok tanya merata semua tak boleh...? tapi salah tak kita minta menggunakan nama sumbangan ikhlas? Tolong jawab sat noo
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Admin
Admin


Jumlah posting : 59
Age : 38
Registration date : 16.02.08

PostSubyek: Yuran , derma, sumbangan ikhlas dan sponser   Sat 08 Nov 2008, 9:04 am

Salam,

Kalau dah namanya sumbangan ikhlas, boleh la tu. Tapi semuanya perlu melalui pentadbiran sekolah. Kalau pentadbiran kata BOLEH minta derma, silakan. Kalau pentadbiran kata TAK BOLEH (atau perkataan lain yang membawa maksud kepada TAK BOLEH), maka jawapannya TAK BOLEH la. Berbincang la dengan pentadbiran.

Wallahuaklam...

_________________
Kita Sama Sahaja
Bezanya Cuma Amalan Kita
Aku Dengan Caraku Yang Sederhana
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://jqafkedah.forumotion.com
jue



Jumlah posting : 1
Registration date : 28.07.08

PostSubyek: tiada masalah   Sun 16 Nov 2008, 4:19 pm

salam semua pada rakan2 j-QAF.... pada saya tiada masalah kalau kita dapat sponser dari mana2 pihak atau yangingin memberi sumbangan ikhlas untuk menjayakan program KBS ni. jika ada pihak yang ingin membantu apa salahnya kita menerima pemberian tersebut. apa yang penting j-QAF tanpa gagal.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Yuran , derma, sumbangan ikhlas dan sponser   Mon 17 Nov 2008, 7:18 am

Ar, betul kata jue tu. tadak salahnya menerima. Tapi alhamdulillah la bila akhir2 tahun ni dapat jugak peruntukan. So, kita pakat jadikan pengalaman la untuk tahun hadapan Very Happy
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: Yuran , derma, sumbangan ikhlas dan sponser   Today at 7:56 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
Yuran , derma, sumbangan ikhlas dan sponser
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pen Pengarah Kanan j-QAF JPN Kedah Menjawab :: Permasalahan Mengenai Kem Bestari Solat-
Navigasi: