IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Bahasa Arab ooo Bahasa Arab

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
azza



Jumlah posting : 1
Registration date : 14.07.08

PostSubyek: Bahasa Arab ooo Bahasa Arab   Thu 30 Oct 2008, 11:06 am

Nak tmbah idea jugak..saya rasa selain guru b.arab,guru2 GPI lain pun boleh mainkan peranan untuk sama2 memartabatkan bahasa kita ini.Jangan diletak 100% kt geng BA ja.Contoh yang senang,apa salahnya smua GPI kita pakat guna Sobahal/masaal Khair,tulis hari & tarikh untuk bk aktiviti budak pun gunalah BA.senang ja tu...x susah kan nak buat!Sekurang2nya kuranglah beban br BA kita yang x ramai tu..Nak bagus lagi..cakap ngan budak selit pi la sikit apa2 perkataan Arab...Jom la kita pakat2 cuba..InsyaAllah,ada manfaatnya..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
alfatoni



Jumlah posting : 59
Age : 36
Registration date : 06.06.08

PostSubyek: Re: Bahasa Arab ooo Bahasa Arab   Sun 02 Nov 2008, 10:07 pm

نحن نعمل على قدر استطاعنا ولا تيئسوا من رحمة الله
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Bahasa Arab   Mon 03 Nov 2008, 11:55 am

azza wrote:
Nak tmbah idea jugak..saya rasa selain guru b.arab,guru2 GPI lain pun boleh mainkan peranan untuk sama2 memartabatkan bahasa kita ini.Jangan diletak 100% kt geng BA ja.Contoh yang senang,apa salahnya smua GPI kita pakat guna Sobahal/masaal Khair,tulis hari & tarikh untuk bk aktiviti budak pun gunalah BA.senang ja tu...x susah kan nak buat!Sekurang2nya kuranglah beban br BA kita yang x ramai tu..Nak bagus lagi..cakap ngan budak selit pi la sikit apa2 perkataan Arab...Jom la kita pakat2 cuba..InsyaAllah,ada manfaatnya..

BAGUS IDEA2 YG KAWAN-KAWAN BERIKAN.

Cumanya pasal tarikh tu, dulu pernah tulis tarikh guna bhs arab dah. ntah macamana ketua panitia lalu dan dia tegur pasal tarikh. katanya kena tulis ikut format jawi utk kelas pendidikan islam. Jadi, sampai skrg tak guna dah la camtu. betul jugak KP tu tego rasanya. Tapi bab ucapan harian tu, mmg sokong 100% la yg mana bantuan dari rakan-rakan guru GPI dan GPI Program j-QAF mmg sgt2 diperlukan.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: Bahasa Arab ooo Bahasa Arab   Today at 10:25 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
Bahasa Arab ooo Bahasa Arab
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pen Pengarah Kanan j-QAF JPN Kedah Menjawab :: Permasalahan Mengenai Bahasa Arab j-QAF-
Navigasi: