IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Lama Tak Berforum............Apa Habaq Semua GPI Prog. j-QAF

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
Abdul Somad



Jumlah posting : 35
Registration date : 12.06.08

PostSubyek: Lama Tak Berforum............Apa Habaq Semua GPI Prog. j-QAF   Fri 24 Oct 2008, 12:40 am

Nampaknya kita la ni berada dihujung landasan j-QAF tahun ke 4, Pegawai-Pegawai Khas baru Tahun ke 1 1/2 . Tentu agak berbeza pengalaman kita dan perbezaan pengalaman ini boleh di kongsi bersama melalui pelbagai cara dan kaedah. Antaranya .............. kita bertukar pengalaman melalui berforumlah!!!

Tentu bila berada di hujung landasan 2008 ini, masing-masing kita pakat kalut nak siapkan yang itu dan yang ini berkaitan dengan bidang tugas dan kerjaya asasi masing-masing. Yang penting, pastikan kita berada di atas landasan yang sewajarnya. Lengkapkan segala keperluan asas yang perlu dikuasai oleh anak-anak murid kita di bangku kelas mereka dengan penuh kasih-sayang dan menaruh harapan yang tinggi kepada mereka utk masa depan Islam di Malaysia.

Mantapkan penguasaan j-Q-A-F mereka sedaya mampu, semak pencapaian mereka secara personal, cuba kenali diri pelajar kita dengan mengenali kekuatan , kelemahan dan peluang-peluang yang ada pada potensi mereka. Semoga dengan cara ini tugas kita akan semakin jelas, mudah dan terurus dengan kemas dan tidak merimaskan. Semua ini adalah sebagai satu cara untuk mempersiapkan diri kita dan anak murid kita bagi menghadapi tahun-tahun seterusnya dengan lonjakan akademik dan sahsiah yang membanggakan. Sekian Terima kasih daun keladi

Terima kasih kepada semua,JU_JU Daerah Kuabang Pasu. Kehadiran dan bantuan yang anda curah tidak akan terpadam dalam ingatan kami. Semoga pemuafakatan yang ada semakin mantap pada masa-masa yang mendatang. Tanpa tuan-tuan dan puan-puan ..... siapalah kami!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Lama Tak Berforum............Apa Habaq Semua GPI Prog. j-QAF   Fri 24 Oct 2008, 1:11 pm

Rasa sebak,sayu n sedih juga bila baca posting dari Yang Berbahagia Ustaz Somad,,maklumlah jasa beliau amat banyak untuk dikira n dihitung lebih2 lagi kat kubang pasu indah permai,,pasni beliau akan berangkat plak ke jpn,ucapan tahniah n syabas diucapkan kepada ustaz,semoga momentum pemantapan jqaf dapat dikekalkan n diperbanyakkan lagi pasni,,kubang pasu bakal kehilangan seorang pegawai jqaf yang banyak memberi perangsang n dorongan,,semoga bakal pengganti nya juga selepas ni mempunyai misi n visi macm ustaz somad juga..selamat maju jaya buat ustaz somad...teruskan perjuagan yang sama2 kita bentuk sebelum ini...

*dengaq kata ustaz nazri ganti tempat ustaz somad(maklumlah........) Laughing
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Apa Habaq Semua GPI Prog. j-QAF   Sun 26 Oct 2008, 9:02 am

Ar, confirm ka Ust Somad bos kami tu nak ke JPN? ke ura2 je?jqaf SKH ketinggalan bot la ni sebab taktau lagi kata dah confirm nak pi. Kalau betul la bagai di kata, TAHNIAH la kepada Ust Somad.

Ust Nazri ka nak ganti tempat dia di PPDKP? Kalau macam tu, sekali lagi j-QAF SKH terlepas bot. Kalau Ust Nazri yg pi ganti, takdak sapa nak pertikaikan lagi. Sbb beliau seorang yang hebat. Manakala dari segi ketokohannya pulak, memang teserlah...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
Abdul Somad



Jumlah posting : 35
Registration date : 12.06.08

PostSubyek: Apa pulak ni ? Sapa yang nak tukaq-menukaq ni?   Sun 26 Oct 2008, 11:50 pm

Apa-apa pun, itu hanya sekadar sembang-sembang bawah pokok ketapang saja. Saja nak seronok-seronok utk kenduq-kenduq urat ..... tak jadi hal !
Saya tak terima apa-apa memo pun....cuma cakap-cakap, usik mengusik sesama sahabat-sahabat sahaja, tak lebih dari itu. Hakikiat sebenarnya apabila kita terima arahan dan diberi kepercayaan, mana pun kita pi, waimma ke Pulau Tuba sekali pun kita pi......pi sat,sat saja la. hee,hee.

Bagi saya , sebagai penjawat awam, di mana pun boleh bekerja, tempat yang paling selesa ialah tempat yang biasa kita bekerja, sudah tentu tempat sedia ada yg memudahkan urusan kita. Tapi kalau dah diperlukan , ke Putrajaya pun saya sanggup........pi mesyuarat saja la.....he,he...

Yang penting j-QAF untuk pelajar yang lambat tangkap tak boleh gagal. Tak ghitu ????
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Lama Tak Berforum............Apa Habaq Semua GPI Prog. j-QAF   Mon 27 Oct 2008, 11:32 am

Abdul Somad wrote:
Apa-apa pun, itu hanya sekadar sembang-sembang bawah pokok ketapang saja. Saja nak seronok-seronok utk kenduq-kenduq urat ..... tak jadi hal !
Saya tak terima apa-apa memo pun....cuma cakap-cakap, usik mengusik sesama sahabat-sahabat sahaja, tak lebih dari itu. Hakikiat sebenarnya apabila kita terima arahan dan diberi kepercayaan, mana pun kita pi, waimma ke Pulau Tuba sekali pun kita pi......pi sat,sat saja la. hee,hee.

Bagi saya , sebagai penjawat awam, di mana pun boleh bekerja, tempat yang paling selesa ialah tempat yang biasa kita bekerja, sudah tentu tempat sedia ada yg memudahkan urusan kita. Tapi kalau dah diperlukan , ke Putrajaya pun saya sanggup........pi mesyuarat saja la.....he,he...

Yang penting j-QAF untuk pelajar yang lambat tangkap tak boleh gagal. Tak ghitu ????
Zaman la pokok ketapang pun payah nak jumpa dah ustat Somad,,pokok ceri banyak la,,tu pun kat kedai mamak,, Laughing xkan depa nak main2 n lawak2 kot,,takat nak bagi kenduq urat kita belh main futsal pasni,,tapi dengaq dari mulut owg2 hebat jqaf n jpn nii,,termasuklah ustat nazri kita,,xkan adik ipaq nak mohong kot,,hehehh,,mesti abg ipaq habaq dulu kat adik ipaq,,saja lawak2 ja ustat..bukan pa tumpang sonok la kalu ustat dapat p sana,blehla kita buat2 kira pasni,,hhhehehehheheeh Shocked
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
sppim



Jumlah posting : 23
Registration date : 10.06.08

PostSubyek: Mana-mana pun kena kerja   Tue 28 Oct 2008, 8:02 am

Sebagai Penjawat Awam di mana diletak pun kita kena mengikut perintah. Bagi anda yang telah ditempatkan dekat dengan rumah Alhamdulillah, itu rezeki, tapi ingat belum tentu masa depan. Jadi bersiap sedialah mana tau nanti-nanti kena pergi Sabah dan Sarawak.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: Lama Tak Berforum............Apa Habaq Semua GPI Prog. j-QAF   Today at 7:54 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
Lama Tak Berforum............Apa Habaq Semua GPI Prog. j-QAF
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Anda Bertanya, Pegawai Khas j-QAF UPI Daerah Menjawab :: Pertanyaan Kepada Pegawai Khas j-QAF Kubang Pasu-
Navigasi: