IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
jQAF.SKSiputeh (21)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 TUKAR BOLEH BINCANG SINI?

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
akhimizi



Jumlah posting : 93
Age : 36
Lokasi : Pulau Langkawi
Registration date : 21.02.08

PostSubyek: TUKAR BOLEH BINCANG SINI?   Wed 21 May 2008, 4:16 pm

Salam.

Tak tahulah relevan atau tidak bincang masalah pertukaran di sini. Tapi rasanya ok kot sebab us. Musa dan Us. Rushdan atau mana-mana pegawai boleh beri respons.

Tak mau bincangkan ke?

Syukran.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://e-jazirah.bravehost.com
jQAF.SKHosba



Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Bincang Tukar? Molek jugak tu   Thu 29 May 2008, 9:33 am

Arrr..Sila la bincangkan masalah tukar ni.
Yang nak tukar, sila kemukan permasalahan.
Yang dah tukar, kongsi2 la pengalaman Very Happy cheers
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
sppim



Jumlah posting : 23
Registration date : 10.06.08

PostSubyek: Re: TUKAR BOLEH BINCANG SINI?   Tue 10 Jun 2008, 11:17 am

Assalamualaikum! Tahniah untuk Akh Mizi yang dapat menyediakan laman web dan sterusnya kita boleh berforum di ruang ini. Harap semua rakan beri sokongan.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
akhimizi



Jumlah posting : 93
Age : 36
Lokasi : Pulau Langkawi
Registration date : 21.02.08

PostSubyek: Tak ramai yang mahu tukar   Sun 15 Jun 2008, 4:44 pm

Salam j-QAF,

Mungkin tak ramai guru-guru j-QAF di negeri Kedah ini yang mahu bertukar. Saya rasa saya nak ceritakan beberapa cerita tentang kawan-kawan saya ini.

Kisah 1: Suami bertugas di sebuah sekolah di Negeri di bawah bayu, isterinya pula bertugas di Negeri Kedah. Si suami org Kedah, isteri orang penang. So logik atau tidak kalau kedua-dua ke Sabah saja? Saya tak tahulah jawapannya. Tapi si suami tak boleh balik ke Kedah sebab Kedah dah full. Si isteri mahu ke sabah kah? entah lah...

Kisah 2: Isteri kerja di berjauhan dengan suami. Dah lebih daripada 2 tahun berjauhan. Nak berapa tahun lagi ye? Anak-anak? Boleh ke lama-lama jauh-jauh. Risau juga terberkenan dengan orang lain pulak.

Kisah 3: Si suami kerja berjauhan dengan isteri dan anak-anak, tiap-tiap minggu balik kampung. So program-program sekolah dan j-QAF yang nak buat sabtu macam mana?

Hai... banyak juga lagi kisah yang saya tahu. Tapi kawan-kawan kunci mulut. so, tak terkeluarlah di sini sebab di sini pegawai dapat tahu nanti. Haha... Lagi baik pegawai tahu masalah anda, mudah-mudahan pegawai boleh tolong. Saya rasa pegawai pun dah tahu... tunggu masa je nak tolong.

Saya alhamdulillah, tak berniat nak tukar. Sekarang dah ok.

Sengaja buka topik sahaja kepada kawan-kawan.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://e-jazirah.bravehost.com
sppim



Jumlah posting : 23
Registration date : 10.06.08

PostSubyek: Re: TUKAR BOLEH BINCANG SINI?   Sun 15 Jun 2008, 8:13 pm

Sapa-sapa yang nak bertukar, tolong maklum kat sini, boleh kita tengok dan kawan-lawan lain pakat tolong. Yang 2005-tempoh kontrak hanya tinggal setahun sebulan sahaja lagi.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
lebai_jqaf



Jumlah posting : 13
Registration date : 13.06.08

PostSubyek: tolong menolong   Mon 16 Jun 2008, 11:43 am

2005 bila dah abis kontrak tak perlu cari member ka kalu nak tukaq tueee
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
akhimizi



Jumlah posting : 93
Age : 36
Lokasi : Pulau Langkawi
Registration date : 21.02.08

PostSubyek: Re: TUKAR BOLEH BINCANG SINI?   Mon 16 Jun 2008, 3:35 pm

Salam j-QAF

SPPIM - Kohort 2005 memanglah tinggal setahun setengah saja lagi tapi masalahnya perlukah tukar suka sama suka atau boleh tukar dengan mohon terus ke SPPIM, JPNK? atau bersyarat mesti BA dengan BA atau boleh dengan PI mana-mana?

Sebenarnya masih ramai tak tahu tentang forum ni. kalau depa tahu mesti meriah jadi macam j-QAF.net rata-rata kalut nak tukar dan mengata itu ini. Hahaha.... tak baik ngata-ngata sama-sama buat kerja kan.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://e-jazirah.bravehost.com
tice



Jumlah posting : 31
Registration date : 09.10.08

PostSubyek: Re: TUKAR BOLEH BINCANG SINI?   Thu 16 Oct 2008, 9:02 pm

salams...

ADMIN...apa yang ADMIN cakap tu memang betul..ramai yang dok surf kat j-QAF net tak tau lagi tentang FORUM kat sini esp ruangan 'TUKAR SUKA SAMA SUKA' nie..

Kesian jugak tice tengok yang dok apply dah bertahun tak dapat lagi pasangan yang secocok..maksudnya yang sama tahun/batch dan option memang payah ditemui..Yang apply 3 or 4 penjuru pun ada yang masih menunggu seperti tunggu buah x jatuh/gugur...

So,tice nak tanya ler kat ADMIN...

Bolehker yang dari negeri lain selain Kedah masuk sini untuk iklankan tukar suka sama suka samada kat Kedah
maupun kat negeri lain termasuk sabah n Sarawak...?Setahu tice ramai j-QAF kat Sabah n Sarawak n Selatan n
Timur mau balik ke Kedah or Perlis...

Syukran jazillan ya ADMIN di atas keprihatinan anda...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Admin
Admin


Jumlah posting : 59
Age : 38
Registration date : 16.02.08

PostSubyek: TUKAR BOLEH BINCANG SINI?   Mon 20 Oct 2008, 12:02 pm

Sepatutnya jawapannya BOLEH..

tapi sekarang dah tak dibenarkan lagi tukar suka sama suka. dah dimaklumkan oleh JPNK. So, apa pun perbincangan, dah TAKDAK MAKNANYA lagi...

_________________
Kita Sama Sahaja
Bezanya Cuma Amalan Kita
Aku Dengan Caraku Yang Sederhana
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://jqafkedah.forumotion.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: TUKAR BOLEH BINCANG SINI?   Today at 6:18 am

Kembali Ke Atas Go down
 
TUKAR BOLEH BINCANG SINI?
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Macam-macam j-QAF :: Pertukaran Guru Pendidikan Islam Program j-QAF-
Navigasi: